جدیدترین جوکهای این ماه


میدونی ضد حال چیه؟

تایپ میکنی:
«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور رو میبینی:

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی میخای کیبورد و سیستم رو داغون کنی اون موقع!!!{-62-}

 

آیا از صبح تا شب درفیس بوک و اینترنت علاف هستید؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید؟.
.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم!!
خدا شاهده ما از شما بدتریم:|{-7-}{-7-}

 

الان یه بچه 5 ساله از باباش gallexy S 3 میخاد...

بعد ما یه دوست داشتیم اسمش رضا بود،

تا 11سالگی هر کی میگفتش : "سکوت علامت رضاست" ، من فکر میکردم علامت اونه :|

{-18-}{-18-}{-7-}

 

به مامانم میگم : مامان جورابای من رو تختم بود چکارشون کردی ؟؟

میگه : چه بدونم حتما گذاشتی تـو فیسبوکت :|{-81-}{-81-}{-81-}

 

الگو و قهرمان بچگیای مـا بروسلی و فرانکی بود شدیم این ...

این نوجوونا با امثال جاستین بیبر بــه کجا میخوان بــرسن ؛ خدا میدونه!

 

7واقعیت در این دنیا

1- شما نمیتونید موهایتان را بشمارید
2- شما نمیتوانید صابون را روی چشمانتان بریزید
3- شما نمیتوانید از بینی نفس بکشید زمانیکه زبانتان بیرون است
4- شما مورد سوم را انجام دادید
5- زمانیکه مورد سوم را انجام دادید ، فهمیدید که میتوانید اما شبیه به یک حیوان با وفا شدید
6- الان لبخند میزنید ، در حالیکه سرکار رفته اید
7-الان به این فکر میکنید که این اس ام اس را برای چه کسی بفرستید{-18-}{-18-}

 

ای کسی که پای کامپیوترت نسشتی و فکر میکنی که خیلی زرنگی...
اما جمله ای که خوندی کلمه‌ی نشستی‌اش غلط بود...
ههههههه
دیدی رزنگ نبودی؟
ای بابا باز هم که اشتباه خوندی کلمه ی بالا زرنگه نه رزنگ...
ای دل غافل...فارسی بلد نستی بخونی؟!
آخه نخبه، کلمه‌ی بالا نیستیه نه نستی...
دلنبدم، فارسی بلد نیستی...چرا می‌خونی؟!!
اه اه اه... بابا اون کلمه‌ی بالا دلبندمه نه دلنبدم...
تو دبیرستان فارسی رو چند می‌شدی؟!
بابا کلمه بالا فارسیش غلطه...
چیه؟!...رفتی ببینی غلطه یا نه؟!!{-18-}{-18-}

 

مامانم : افطار چی میخوری ؟
من : مدرسان شریف
مامانم : چی ؟
من : مدرسان شریف
مامانم : کجا ؟
من : مدرسان شریف
بعد ۲ساعت میگم افطار چی درس میکنی مامان ؟
مامانم : بیست و نه دوتا شیش …

 

اگه منظور بضي از خانوما از ظلم روسري گذاشتنه...
عزیزم بیا من چادر سرم میکنم ولی تو:
1-برو خدمت |:
2-کار پیدا کن |:
3-خونه بخر |:
4.ماشين بخر |:
5-نفقه بده |:
6-مهریه بده |:
7-از استاد نمره بگیر |:
8-ضامن بانک گیر بیار |:

 

اگه دلت گرفته برو پایین...
.
اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره برو پایین....
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین....
.
یعنی انقدر بدبختی! خاک تو سرت.{-18-}{-18-}{-18-}

 

به بعضیا باید بگی:

عزیزم وقتی نون و نمک کسی رو خوردی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. دیگه گهشو نخور:|

 

سوال این هفته مسابقه 90 در شهرستان حیف نون :

طرفدار کدام تیم هستید؟

1- بله

2- خیر

 

دخترها وقتی ازدواج میکنن یه دغدغه دیگه به دغدغه هاشون اضافه میشه و اونم اینکه حالا شوهرم چی بپوشه ؟

 

عاغا یه بارم دم درِ یه خونه ای رسیدیم بلند بلند با ذوق گفتم وای مامان بیا ببین بوی بابابزرگ میاد اینجا!

گف آبرویزی نکن کصافط بوی تریاکه!{-7-}{-7-}

 

کنترل تلوزیون ما به درجه ای از عرفان رسیده
که اگه باتری هاشو هم دربیاری ولی چند بار بزنی پشتش بازم کار میکنه !

 

غضنفر ۲ تا سیگار تو دهنش گرفته بودداشت می کشید ازش می پرسن چرا ۲تا سیگار میکشی میگه یکی واسه خودم یکی هم به یاد دوستم که زندونه.بعد از یه مدتی میبینن داره یه دونه می کشه بهش میگن حتما دوستت از زندان آزاد شده میگه نه خودم ترک کردم

 

یادت باشه دنباله ۳چیز ندویی :

۱ـ اتوبوس ، مترو ، دختر !

حالا چرا ؟ چون هر كدومشون برن ۱۰ دقیقه بعد یكی دیگه میاد !!!

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: